Wednesday, April 6, 2011

:: Cam Best Jew Perancangan Bercuti ::

Ermmm lately ni kite asik membincangkan tempat2 percutian menarik.. Selepas membincangkan PD sbg tempat percutian, berjangkit pula ke MUAR tujuan utama hanya untuk merasa makanan disana.. Ye la wat kate Pyan sbg org MUAR, makanan kt sane mmg marvellous... Ermmm disebabkan propaganda Pyan, aku da terpengaruh sekali.. Membayangkan Mee Jawa yg enak dimakan bersama Sate membuatkan aku terliur untuk pergi ke MUAR...

Sate






Mee Jawa



Daripada MUAR, perbincangan beralih pula ke KEDAH.. Kampung harith tu.. Ini sumer gara2 kteorg p tgk muvie CUN.. Pemandangan & tempat diorang shoot, kat sawah padi tu memang cantik & sangat menerujakan aku..




Secara jujurnye aku memang da lama berangan nak bercuti kat kawasan sawah padi.. Aku selalu membayangkan udara yang nyaman.. Bangun tidoq ja dengaq bunyi burung.. Eh apasal tetibe tukaq loghat harith ni?? Hahahah kampung harith da memanggil2 nampaknye.. Ermmm seronok nyeee.. Bila la semua percutian impian ni bakal jd kenyataan ea?

Ape2 pon kite mula dgn PD
dulu.. Sbb tu yg paling dekat.. Waaaa aku nak bercuti ngan korang semuaaaa....

6 comments:

Zariff Zarifah said...

aku nak gi gak....

ZuRa said...

bak kata pija percutian dibenarkan 2 kali setaun sahaja disebabkan keadaan mereka yg jauh dan faktor kesian juga.. plus budget kwn2 sume.. makanya perancangan rapi adalah diperlukan ye utk percutian. jika tidak maka ada saja yg bakal tertinggal.. (psttt.psttt yg g muor tu mmg aku x pk panjang.. aku mmg nk sgt2 g. huhuhu.. ohh my 2nd hand lappy. huhuhu)

Zariff Zarifah said...

aku menantikan blog cik zura yer... cpt2 bawak lappy...

ZuRa said...

alahai... nape nk bc blog aku za??? bukan besh pon.. (ckp cam dah ada ek??) nk wat pon xreti huhuhu

Zariff Zarifah said...

barulah semua librarian advance ke depan tau... cepat2 aku menanti hik2...

ZuRa said...

sape jek librarian yg dah ada blog??? ko, en. razman, ila n alip jek.. suh atie wat skali la..